Цените и начина на работа за подготовка, кандидатстване, управление и отчитане на европроект се сформират в два варианта:
Вариант 1: В бюджета на конкретният проект, разхода „Екип за управление на проекта“ или „Консултантска дейност за управление на проекта“ е допустим разход в проектното предложение. В този вариант нашето възнаграждение е между 5-10% от стойността на безвъзмездната помощ, предварително заложен в проектното предложение и се изплаща преди подаване на искането за финално плащане, за да се отчете с последното искане за плащане към управляващия орган.
Вариант 2: В бюджета на конкретния проект, разхода „Екип за управление на проекта“ или „Консултантска дейност за управление на проекта“ е недопустим разход в проектното предложение. В този вариант нашето възнаграждение е между 5-10% от стойността на безвъзмездната помощ (без вашето самофинансиране, ако има такова) и се изплаща след окончателното плащане на сумата от управляващият орган по вашата сметка.
И в двата варианта на работа нашият хонорар се изплаща последно. С това може да бъдете сигурни:
- Нито в един момент от етапите на работата по вашият проект, няма да бъде подценена, а нашият интерес за успешен финал е също толкова голям.
- Вие ще разполагате с финансови средства, а хонорара ще бъде изплатен при вече постъпила безвъзмездна помощ по сметката.
И в двата варианта работният процес преминава през следните етапи:
- Проверка за допустимост на вашата фирма за конкретен проект.
- Анализ на точките за оценка на вашето проектно предложение.
- Подготовка на проекта (попълване на цялата документация в необходимия формат).
- Подаване на проектното предложение през наш профил в ИСУН 2020.
- По време на оценка, може да има допълнителни въпроси от оценителната комисия.
- Изпълнение на проекта след подписване на договор с управляващия орган
- Авансово плащане: подготовка подаване на документи.
- Обществени поръчки за разходите по проекта: Подготовка, участие в комисията за определяне на изпълнител отчитане.
- Междини искания за плащане и технически отчети: Бройката зависи от нуждите и спецификата на всеки проект.
- Представляване при проверки на място от управляващия орган.
- Окончателно искане за плащане и технически отчет: подготовка и подаване.
- Последващо наблюдение на проекта след приключване на проектните дейности: Всеки бенефициент е длъжен да спазва изискванията на програмата за устойчивост, като например да не продава закупеното по проекта ДМА или да не съкращава наетите по проекта служители за определен срок от време. В тази връзка ние запазваме ангажимента си към вас да ви представяме при проверка от управляващия орган.
Тръжни процедури
Подготовка на документи за участие в обществени поръчки през системата ЦАИС ЕОП от 200 до 500 лв. в зависимост от сложността на процедурата.